Kraften i det lokala näringslivet

Under Näringslivsdagen i Borås den 2 oktober stod Hyreds VD på scen tillsammans med Ted Boman, VD på GinaTricot och Niklas Hedin, VD på Centiro

I en intervju diskuterades det lokala näringslivet i Borås och den starka samverkan mellan akademin, näringslivet och staden Borås. 

Ida lyfte även fram den senaste TikTok-treden #baraiborås och lyfte upp vikten av att använda digitala fenomen som dessa till att stärka sitt eget företags lokala varumärke. 

“Med den nya generationen har vi i genomsnitt 6 sekunder på oss att fånga uppmärksamheten. En tiktok-trend är inget som kan ligga och samla damm i en marknadsföringsplan för att tas upp igen om några månader. Det är nu eller aldrig!”

Ida Johansson, intervju Näringslivsdagen 2022-10-02

Tack Borås Näringsliv och Näringslivsenheten för att vi fick delta!

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen på vår webbplats
Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen på vår webbplats